Wednesday, December 17, 2008

Twenty four

Photobucket

I am officially 24 years old today :) 

I know being 24 is not exactly a "young" age to be anymore (I wrote something similar like this when I turned 23 last year heh)...it's like there is no turning back. You've gotta accept that you're already an adult and you've just got to take more and more responsibilities in the years to come. Oh man, sometimes it is such a burden BUT that's just life right?

I actually wanted to write something emo today but after much thought, I decided not to since today is supposed to be my happy day right? Anyway, not sure what I'm gonna do today. I was asked by some of my friends, plus my mum and bro on what's the agenda but honestly, I don't think there's gonna be a celebration here. I'd be happy to belanja my bro for dinner but he's going back home today sooooo...not much to do actually. 

But I know what I'm gonna do first thing when I reach work later in the morning. Get my free brewed coffee from Starbucks!



I would like to say thank you for all the birthday wishes (sms-es, facebook msgs, etc) also thanks Cmone for calling! Confirm lah kita bat woman bah lol...hope today would a great day for me and for you as well ;) Wheee~~~~

Can you believe I'm gonna be 25 next year??? Alamakkkkkk....

11 comments:

shirley aka beautiza said...

yihaa..dulu kici lagi sama dorang junior.. hahaha... Happy Bday!!!.. don't think abt marriage too soon... enjoy yourself!!!

InobonG ProPer said...

Happy Birthday Viev!
24 is not old. You are far too young Viev!. Enjoy your youth dear!

orilia said...

happy birthday vivien! :)

Vivien Dumpangol said...

shirley: thank you! hahaha...ya, time kici dulu jahat bah si junior tu slalu buli sia sama anne. jeremy and allan yg bagus hehe...definitely will not think about marriage at the moment haha

phil: thank you phil! heheh...sia rasa mcam tua sudah bah now heheh...tidak bah, ya still young bah hehe...tahnk you again.

Vivien Dumpangol said...

thank you orilia! enjoy your holidays!

simone said...

and bat woman we shall be babes....Happy birhtday again... we celebrate when you balik kio...loves....

CrazieSexaCool said...

Happy Bday 2 u!!

More blogging & more of ur art stuff k? Haha..

Eudora said...

happy birthday vien! lovelove ;)

Vivien Dumpangol said...

mone: hahaha...ya...we go celebrate together-gether when im back :)

gayle: thank you! hehe...yeah, hopefully more art stuffs to come :)

nana: hello! thanks for the wish! xoxo :)

emelda said...

Happy birthday!!! May all your dreams and wish come true.. and tahnks for dropping by my page..rajin rajin datang lagi la melawat kio? :)

Vivien Dumpangol said...

thank you! hehe...bah will drop by again to your blog!